Esra55 Kadir tekirdağlı olmak degil tekirdagda bu sıkıntıyla karşılaşan varmı diye sordum aslında yanlış belirmişim
Esra55 Ecrinikra bizimde erkem gaz sancısıda var ona aglayınca nefesi sıkıntı olur diye hep tedirginim sakinleştirmek için hep kucagımda ☺️
Ecrinikra Esra55 rica ederim ağlarken yüzü siyahlaşıyordu birde böyle bir sorunu varsa bebeğinizin oda baya düzeldi inşallah en kısa zamanda hepsi iyileşir yavrucaklarımızın
Kozalakk Merhaba benim bebeğimde de bu rahatsızlık var 3 aylık olmak üzere. Bebeklerinizin durumu nasıl şu an acaba?
Bulin Kozalakk Biz laringomalaziye bağlı hiç sıkıntı yaşamadık bazen gürültülü solunum oluyordu. Biz kalpten takip ediliyoruz kardiyoloğumuz onu da takip etti. Sın kontrolümüzde sertleştiğini söyledi.
Kozalakk Bulin anladım çok geçmiş olsun size de. Bizim de gürültülü solunum var iç çeker gibi hiii hiii sesler çıkarıyo heyecanlanınca ve sırt üstü yatarken. Çok ciddi değil ama ben biraz dert ediyorum üzülüyorum 😕
Kozalakk Sedaergn ne gibi sıkıntılar yaşıyorsunuz? O kadar uzun sürüyor mu ya ben de umutla bekliyorum belki daha erken geçer diye
Fatmaasel Esra55 benim kizimda da vardı yaşına girene kadar geçti sizinki ne kadarlık ne şekilde şikayetiniz var