Esra55 Benim kızım 39 haftalık doğdu laringomalazi teşhisi kondu ilk doğduğunda hiç sesi çıkmıyordu ve düdük ötmesi gibi ses çıkarıyordu doktorumuz en geç 2 yaşında geçiyor demişti şimdi 2 ay 25 günlük oldu minik kuzumuz çok şükür o düdük sesi kesildi bazen hırıltı oluyor mama yediği zaman her seferinde boğazında kalıyordu şimdi oda baya bir geçti erkek doğan bebeklerde yada sigara içen annelerin bebeklerinde oluyormuş genelde ama ben hem 39 haftalık Doğum yaptım hemde sigara kullanmıyorum ve bebeğimde 4160 gr doğmuştu ama olacağı varsa oluyor demekki çocuk doktorumuz aklımızda soru işareti kalmaması için bizi kbb iyi bir dr yönlendirdi o doktorda kızım uyuyordu eğer çok ciddi olsaydı şuan bariz bir ötme sesi gelirdi dedi muayene etme gereği bile duymadı ki öyle bile olsa 2 yaşına kadar geçeçğini söyledi biraz uzun oldu ama umarım aydınlatmışımdır 😊😊