Bizimde 4aylıkken olmuştu ilk gün yarım fitil verdim sadece ve kremi her bez değiştirdiğinde boş boş sürdüm barsak kullanmadım çişi iyiştirir demişti doktor lremide bol sür ki beze yapışma durumu olmasın demişti çok şükür Bi sıkıntı yaşamadık 2.gün bile gayet iyi durumdaydı