Birkaç gün antibiyotikli krem sürdük ve bardak koyduk. 1. Hafta kontrole gittik hiçbirine gerek yok artık dedi doktor. Ama bir süre daha ödem ve kızarıklık normal dedi 3. Haftamıza girdik düzeldi artık. Bardak için önerim türk kahvesi için pet bardaklar var küçük olduğu için daha kullanışlı oluyor.