Benim kızım da şuan 6 aylık ve 6800 gr, 3650 doğmuştu. 2 ye katlamadı. 6. Ayında sizlerin de böyle miydi? Çok kafaya takıyorum bu durumu, iştahı yok maalesef. Fiziksel gelişimi takmıyorum ama bu durum zihinsel gelişimi engeller mi diye endişeleniyorum