Canım çölyak hastasıyım bende. Sinangil glutensiz un kullanıyorum şimdi Migros ta sinangilin ununu alıp kendi logosunu basıyor fiyatı daha ucuz m life glutensiz un diye geçiyor normal bazlama yapabilirsin sıcakken pamuk gibi ve lezzetli olur iyice yoğur ama pütür kalmasın. Makarna da yine migrosta schar, barlla, nuhun ankarası güzel arbella alma sakın baya iyi değil çikolata tadelle ve tablerone yiyebilirsin salçalarda bile gluten var sakızda karton bardakta 🤭🤷🏽♀️☹️ Yine yardımcı olabileceğim bir şey varsa yazışalım 🥰❤️ Çok geçmiş olsun