Eomeoni benim ilk alerji tanısı kusma ishal ve mukusla kondu sonra da kaka da kan başladı ürünü 3 gün tüketmeyince bebek de tepkiler düzeliyorsa alerjisi var diyoruz ya da diyet açarken 3 gün miktarı arttırarak tükettiğimiz ürüne tepkisi yoksa o ürüne alerjisi yok güvenli gıda diyoruz ,Benin okuduğum araştırdığım kadarıyla böyle oluyor