Eloska geçen gün hiç paramız kalmadı 😂 yani var normalde ama biz paraları hep hisselere yatırdık ve düştü şuan bozdurmuyoruz zarar etmeyelim diye 😂
Ablam düşündü düşündü, babamlar zor da kalınca ellerinde ki değerli eşyaları satarmış biz de bunu satalim dedi 😂😂 oylelikle kalkıştık bu işe..
Kedimize antibiyotik tedavisine başladık 5 gün boyunca asilari var 1 aşı 70 tl, en son anneme yalvarıyorduk bize para ver diye 😂😂😂