Nurdem0433 bende bayılıyorum. Biz değerli olduğunu düşünüyoruz sebebi de şu, benim dedemler cok cok zenginmiş konyadayiz ve konyanın yarısı bizimmis :) neyse bunlar iflas ediyorlar ve durumu kurtarabilmek için amcam bunu götürüp istanbul da satmak istiyor fakat istedikleri tutarı vermiyorlar ve amcamda satmaktan vazgeçiyor. Yani bundan 30 yıl önce batan bir şirketi bu sini ile kurtarabileceklerini dusundulerse pahalıdır diyoruz biz 😂😂 yani inşallah pahalıdır