Ebruseyda bende de olmuştu. Ağrıdan kendimden geçiyormuşum saçlarımı yoluyormuşum hiç hatırlamıyorum kaskatı oluyordum ama. Hiçbir şey fayda etmiyordu. Sade kahve bol su ve bitter çikolata. Doktor 10 gün sürecek dedi 11.gün bıçak gibi kesildi ağrı. Ama şimdi ara ara hala tutar özellikle adet zamanı 😞