Ebruseyda Çok geçmiş olsun canım, aynısını bende yaşadım ,başım boynum ensem hatta omuzlarima yayılıyordu sadece yatarken hafifliyordu .Benimki 1 hafta da geçti bol bol su içtim neskafe içtim ve bitter çikolata yedim .Birde ben gitmedim ama bu şekil baş ağrısı çekenleri iğneyi yapan anestezi doktoruna yönlendiriyorlar