yagmurum_53 Aşının bir anlamı kalmıyor iyi ama 37 derece ateş bile değil ayrıca zaten vücuda mikrop veriliyor ki vücut savaşsın bağışıklık oluşsun diye ateş bu sebeple yükseliyor ama sen buna müdahale edip vücudu tepkisiz hale getiriyorsun her 37 derecede sen ilaç verirsen çocuğu mahvedersin ilerde bu çocuğa hangi ilaç fayda edecek ayrıca ilaçlar gerekli ve doğru kullanımda faydalıdır seninki ekstra olmuş bir dur bir bekle ateşi belki çıkmayacak çıkarsa zaten verirsin ama acele etmişsin daha fazla verme her aşıdada kısmen huysuzluk olur yani