yagmurum_53 doktorlar 38,5 olmadan calpol vermeyi bile önermezken daha ateşinin çıkacağını bile bilmeden sürekli vermek istemeniz neden? Önlem amaçlı aşı sonrası vermişsiniz zaten bundan sonrasında ateşi takip edin, ılık duş aldırın. Düşmezse 2. dozu o zaman verirsiniz. Bebeğiniz çok küçük boşa ilaç yüklemeyin vücuduna.