AgentMom Piskevitlipasta koyuyorum. Çıkınca fırında ısıtıyorum mis gibi oluyor. Ama harcına yumurta koymuyorum. Çok kokuyor ısıtınca. Süt yoğurt yağ ile harç yapınca çok daha iyi oluyor.
Piskevitlipasta Saripapatyammm dolabım yeterince dolu canım tepsi sığmaz da saklama kabına tepsiden çıkarıp kaldırıcam😊
AgentMom Piskevitlipasta artık yumurtasız yapıyorum. Yoğurt süt yağ karıştırıyorum. Bazen de bir sodayı en üste döküyorum. Deneyin çok daha lezzetli oluyor
Demirac19 Piskevitlipasta daha iki gün önce koydum patatesli kıymalı böreği bize yetecek kadar çıkartıp mikro dalgada ısıtıyorum taze gibi oluyor 😋