nurelem saçmalık işte.
Herkes akın akın memleketine, yazlığına gidiyor. İstanbul’dan çıkış kilit durumda. Sonra bu insanların hepsi geri İstanbul’a dönecek. Hiçbir test ve izolasyona tabii tutulmadan, hayatın akışına karışacaklar.
Daha fazla taşıyıcı, daha fazla bulaş riski, daha fazla vaka sayısı ve daha fazla ölüm.
İste bizim milletimizin “tam kapama” anlayışı tam olarak bu. Ne diyebilirim ki, vallahi hakediyor bu millet. Olan 1 seneden fazladır gün yüzü göremeyen bizlere oluyor.
Hayatı pencereden izliyor benim çocuğum 1 senedir. Asosyal bir şekilde büyüyor. Çocukluğunu yaşayamıyor. Ne toprakla oynayabiliyor, ne deniz kenarında koşabiliyor. Yazıklar olsun hepsine.