Yasaklar yine evde oturani kapsiyor. Biz yine evdeyiz. Esnaf ve iscilerin bi kismi(gida ile ilgili is yapmayanlar) 5 parasiz evde. Memurlarin cogu bile calisiyor. Onlara da yok kisitlama. Ogretmensen evdesin sadece. Gerisi bi sekilde kurumlara cagiriliyor. Yazik ya valla. Kapandim diye lafini ediyor. Ulkenin %75 i disarida. Bitmez bizde bu virus. Inanmiyorum ben. Disari cikan kocan - evde oturan sen. hasta olsa esin evde sende hastasin. Ne anlami varsa.