AND-20 Mom0988 doktorun göstermiştir direk ellerden tutup zorlanırsa kötü olur ama dikkat et fizik tedavi kliniği olan uzman birisi söylemişti bana sakın öyle yapmayın diye
Eminasmomm Mom0988 Doktorum iyi olmadığını söyledi öyle kaldırmak iyi değil sırt ve bel sağlıkları için hatta ayaklarının üstünde tutmaya da çalışmayın demişti
Mom0988 Eminasmomm mandalina_kokulum Benim bebeğim prematüre şuan kro yani doğalı 4 aylik oldu düz 2 aylık nöroloji doktoru dedi bize güne 1 2 defa yaptır kasları çalışsın die.
mandalina_kokulum Mom0988 O çocuktan çocuğa değişir. Benim bebeğim daha 1 ay 4 günlükken yapıyordu onu
ozlemtuncay Daha 2 aylık olmadı ama 3 haftadır filan yapıyor hatta elinden yutunca ayağa kadar kalkıyor kendi çabasıyla da elini tutmadan kafasını 3 4 cm kadar kaldırabiliyor
Ysg0 mutlukalp21 kalkmaya çalışıyordur öyle demek istemiştir galiba :) benim bebeğimde öyle parmakları mı da sıkıca tutuyor kalkacak gibi direnme gösteriyor ama eklemlerine kemiklerine zararlıdır diye zorlamıyorum😊
ozlemtuncay mutlukalp21 evet canım yattığı yerden oturma pozisyonu alıyor sonra ayağa kalkıyor bebeklere günlük 15 dk çalıştırmak lazım yüz üstü yatıyorum ayağına elimle destek veriyor poposunu kaldırıp kendini atmaya çalışıyor ama ben 1 aylık olduğunda kasları güçlensin diye günlük hareket ettiriyorumm
Mom0988 Duygusm Teşekkür ederim benim bebeğim bide prematüre şuan 4 aylık düz 2 aylık olucak ondan birazda telaş yaoiorum aslında 🙂
AND-20 Mom0988 denedim çok az tutabiliyor yüz aşağı yatırınca kendi başına da etrafına bakmak için kaldırıyo zorluyo
Burcinisp Mom0988 her zaman tam tutmuyor. Bazen geride kaldığında oluyor. Bi kaç aya o durumda kalmıyor merak etmeyin