Mom0988 Merhabalar size bı sorum olucakti.Bebeginiz sırt üstü yatarken kollarından tutup kaldırdığınızda kafasını kaldırabiliyor mu?
Mom0988 Burcinisp Teşekkür ederim ☺️ Benimde tutuyor da bazen tutamiyor geride kalıyor kafası bide büyük acaba ondan mı die.
Bernayben Benim bebeğim 2,5 aylık oldu ama birkaç haftadır bu şekilde ellerini tuttuğumda kendini kaldırıyor.
Ysg0 2 ay 5 günlüğünüz kafamızı çok rahat tutabiliyoruz bayağıdır hatta yüzüstü yatırdım kafası kalkık duruyor🤲🏻
Mom0988 Ysg0 teşekkür ederim ☺️ Öyle benim bebeğimde duruyor maşallahta sadece sırt üstü tutup kaldırınca geride kalıyor kafası büyük dırdır insallah.
Burcinisp Mom0988 her zaman tam tutmuyor. Bazen geride kaldığında oluyor. Bi kaç aya o durumda kalmıyor merak etmeyin
AND-20 Mom0988 sakın öyle yapmayın eklem yerlerine zarar veriyo biz de 2ay 2 günlügüz yüz aşağı bırakıyorum karnını doyurduktan yarım saat sonra yastığın üzerine yavaş yavaş uğraşa uğraşa kaldırmaya başladık kafamızı gazı da kolay çıkıyo öyle durunca hem
Mom0988 AND-20 Benim bebeğim prematüre bize nöroloji doktoru günde 1 kaç kez kollarından tutarak kaldır dedi.
AND-20 Mom0988 doktorun göstermiştir direk ellerden tutup zorlanırsa kötü olur ama dikkat et fizik tedavi kliniği olan uzman birisi söylemişti bana sakın öyle yapmayın diye
Duygusm Mom0988 Ben bebeğim küçükken buna çok takılmıştım. Dört ay civarına kadar kaldırmayabilir, acele etmeyin 😊
Mom0988 Duygusm Teşekkür ederim benim bebeğim bide prematüre şuan 4 aylık düz 2 aylık olucak ondan birazda telaş yaoiorum aslında 🙂