mevasmommy kesinlikle öyle rabbim her kulun kaderini yazmıştır. Bizim elimizde olan birşey değil onların kaderide bu şekilde ilerliyor demekki. Hiiiç kahretmeye gerek yok kendini ben bunu anladım. Olmuyorsa olmuyordur. Vardır Allahın bir bildiği derim her zaman benim oğlanda zayıf kısa minicikti şimdi gören yaşına girdi sanıyor maşallah suphanallah 😂tospik oldu. Şimdi mamalar bile anne sütüne neredeyse eş değer tabiki anne sütü kadar olamaz ama yinede şükür ki rabbim yerini doldurabilecek bir ürün düşündürmüş buldurmuş insanlara 🤗