Ensarmomy benim de sütüm çok çok azdı, doğduğu gün sürekli memedeydi susmuyordu ertesi gün çocuk durmayınca mama aldırdım bebek hemşirelerine verdim isteksizce gittiler bebekle birlikte, geldiklerinde hepsini içti annesi açmış dediler, koca gece uyumayan bebek 3 saat horul horul uyudu gelince😂 çocuğun aç geçen gecesi için ağlıycaktım üzüntüden, sütün varlığı da kaderdir yani az olabilir olmayabilir çocuk istemiyo olabilir daha çok istiyo olabilir 🤷🏼♀️ aynen mis gibi büyüdü benim kızım da hem topaç gibi hem de turp gibi sağlıklı 😂 mama bebişleri😂💗