ayseberilinannesi Mom356 tulumda çok güzel 🙂 imkanınız varsa alın illaki giydirecek bişey bulursunuz 😊
Serapveminikleri Mom356 güzel ama ben yazık bebekelre spor giydirmeyi sevmiyorum sıcak çünkü biz bile giyince sıcak geliyor sandalet alsaydı daha güzel olur du gibi 😍
Serapveminikleri Asafeymeninannesi kuzum herkesin ağrısı farklı oluyor ama bazı haftalarda sende biliyorsun bebekler durgunlasiuor hareket azlığı oluyor bilemedim ben olsam Dr giderim tabiki Mom356
Asafeymeninannesi Serapveminikleri Ağlayacak dereceye getirdi. Baya uzun sürdü sancısı. Umarım kötü birşey yoktur
Serapveminikleri Mom356 ben olsam giderim Dr kuzum ya eşin çalışıyor evet ama taksi yada ambulansı bile arayabilirsin gebesin çünkü 🙏inşallah önemli birşey değildir çünkü enfeksiyon oluncada o ağrıları ben yaşıyorum ama git bak derim 🙏
sonsuz17 Mom356 illa bunu diyorsanız lcwaikiki de cırtlı beyaz ayakkabı var 50 tl ye herşeye uyuyor almanızı tavsiye ederim içine de dantelli çorap
Serapveminikleri Mom356 Çok şükür cnm ben dedim çünkü bende de o ağrı olurdu enfeksiyon olunca inşallah geçer korkma 🙏ayağını sıcak tut iccamasirini utulemeui unutma illetrt baş belası
Gulsen4224 Mom356 ilacını kullan canım aman yeni gördüm yorumunu görünce şükürler olsun dedim ah bu enfeksiyon bitmiyor agrı yapıyor sürekli 😣