Mom356 Asafeymeninannesi belime çok kötü bir ağrı girdi bacağıma atıyor normal mi bu birde kasığım da ağrıyo
Asafeymeninannesi Mom356 Benimde ara sıra kasık ve bel ağrılarım olurdu. Doktorum gayet normal olduğunu içerisinin ve bebeğin büyüdüğünü söylerdi. Eğer çok şiddetli olursa kasık ağrıların bir uzmana görün derim
Serapveminikleri Mom356 ben olsam giderim Dr kuzum ya eşin çalışıyor evet ama taksi yada ambulansı bile arayabilirsin gebesin çünkü 🙏inşallah önemli birşey değildir çünkü enfeksiyon oluncada o ağrıları ben yaşıyorum ama git bak derim 🙏
Mom356 Asafeymeninannesi gidiyim mi doktora eşimde çalışıyor arasammı acaba adet sancısı gibi çok kötü yaa
Asafeymeninannesi Mom356 Düzenli bir şekilde sancın devam ederse git. Sakin olmaya çalış ve sancılarını kontrol et
Asafeymeninannesi Mom356 Devam ediyor mu ? @Serapveminikleri canım sende geçmektesin bu süreçlerden. Bakar mısın ?
Serapveminikleri Asafeymeninannesi kuzum herkesin ağrısı farklı oluyor ama bazı haftalarda sende biliyorsun bebekler durgunlasiuor hareket azlığı oluyor bilemedim ben olsam Dr giderim tabiki Mom356