Sln20 TiniminiKayra Benim bebeğim de 2 kez düştü maalesef, korktukları için çok ağlıyorlar, şişlik, morluk bir şey yoksa biraz oynayıp tepkilerini kontrol edin ve bol bol sarılıp güvende ve yanında olduğunuzu söyleyin. Geçmiş olsun 🌸