Hilokiiii canım bşy sorcam, kızım emeklemek üzere. Emeklese de rahatlasak diyip duruyoruz. Acaba yanlış mı düşünüyoruz. Oldugu yerde sıkılıyor sürekli gezdir oynat yorulduk. Dedik belki kendi kendine zaman geçirir 🙀 bide eğer sürekli peşine koşuluyorsa kilo veriliyordur o yönden iyi olabilir be diyorsun😅😅