Nurcan02Elisa çok geçmiş olsun biz de 2 hafta önce atlattık,önce ben oldum sonra kizim daha sonra da eşim oldu, bende her gün farklı yerde ağrı ve her gü ateş yaptı,kizim da 3 ilk 3 gün ateş yaptı ama 1 hafta kadar öksürük oldu, doktorumuz cigerlere bakti üst yolunum yoku olarak anlatıyor sadece calpol ver dedi o şekilde atlattık biz,insallah siz de ayakta ve rahat bi şekilde gecirirsiniz