Benim kızım 2 buçuk aylıktı olduğumuz da oda oldu ben ilaç kullanamadım d,c karışımı vitamin ve hunnap propolis extresi kullandım yeşillik ve bol bol su meyve tüketin sütünüz kesilmemesi için moralinizi yüksek tutun, inşallah sağlıkla atlatırsınız geçmiş olsun 🤲