Seymasaf_16 DorukArasMoms elinizle sağın bana hemşire makine almana gerek yok elinle sağabilirsin demişti ben hep öyle yaptım koca 1 su bardağı kadar sağabiliyordum makinelerle hiç boşuna canınızı acıtmayın
DorukArasMoms Seymasaf_16 canımı acitmiyor ah acitsa da çocuğum doysa ben ona da raziyim aslında elle sağım yapamıyorum çok baktım da
Melankoli DorukArasMoms sagım bebeğin emdiği gibi olmaz. Eninde sonunda mamaya döner bebek😔 Kilo alımıni takip etseniz yeter bence.
DorukArasMoms Melankoli Kilo alımı benim sayemde iyi gidiyor yani her yarim saatte bir emziriyorum az emdiği için
KzyMrv DorukArasMoms Benimde öyle oğlum emmiyor kavga ediyor elimle sıkıyorum çıkıyor manuel ile sağmaya çalışıyorum oda sağmıyor en son oturup ağlayacak duruma geliyorum artık🤦🏼♀️
DorukArasMoms Niloskos canım ben dediğin damlayı aldım da günde 3 kez 15 damla her defasında diyor sen nasıl kullanıyorsun