Mom44454 AsenAlmila evet onuda duydum canım ama yemeklik kremada tecrübeleri arkadaşlara sığınarak o şekilde yaptım güzel oldu teşekkürler cevabın için🥰🥰
Mom44454 Vlns yaa daha önce denemedim. Ama yemeklik krema ile de güzel oldu gayet cevap için teşekkürler ❤️
Alminakaanucak Olur bişi değişmez sadece bı tık sıvı olur ben gastronomi mezunuyum butik tatlar eğer istediğinden sıvı olursa içine 1 çay kaşığı kadar nişastayla dengeleye bilirsin ama kremasiz yapmanı tavsiye derim daha tok tat yakarlarsin
Mom44454 Alminakaanucak yaa teşekkür ederim canım bir dahaki yapışımda öyle deneyeyim zaten bu yaptığımız kandırmaca magnolia değil mi😅😅🤭
Alminakaanucak Mom44454 ya orjin tarif Cook farkı kremfreshle beraber soğuk ekşi krema hazırlamak gerekiyo oda ev ortamında biraz zor hem yüksek devirli mikser lazım laktoz oranı yüksek süt lazım ve fazlasıyla tereyag lazım
Mom44454 Zhrhtc_ bir dahakine de böyle yapayım canım bu sefer yemeklik krema ile denedim 🥰 cevap için teşekkür ederim ❤️❤️