Mom44454 ben sana kremasiz bi tarif vereyim bak mukemmel olacak
1 litre süt
Yarım su bardagi şeker
1 su bardağı nişasta
1 paket vanilya şekeri bunlari surekli karistirarak kaynat kaynadiktan sonra kenara al uzerine 1 paket toz krem santi dök ve mikserle çırp sonuç muhtesem oluyor