Vanela06 Bende dün yaptırdım test bugün sonuç çıktı pozitif emziriyorum 9 aylık bebeğim tat koku yok hafiften baş ağrısı var ilaç istemedim
Ahmet19 Vanela06 ilaç verdiler mi benimde 2 aylık bebeğim var emziriyorum bana farklı Bi ilaç verdiler kullandım
EdizinGizemiGizeminEdizi Yorgun-ana oğlumdan ayrı kalma düşüncesi beni korkutuyor😔ya göremezsem ayrı düşersek 😔
2kizbiroglan Ahmet19 test yaptirmadik işte hasteneyi aradık yaptırmak istediğimizi söyledik yaptirilmiyor artık dediler bize korkum ondan
Ahmet19 2kizbiroglan sağlık ocağındaki ebemiz sakın test yaptırmayın yine pozitif çıkarsınız tekrar karantinaya alınırsınız dedi 1 buçuk 2 ay vücutta kalıyormuş virüs sadece bulaşıcılığı azalıyormuş 10 günlük karantina sonucunda
Busee04 Cennetkoydum valla 10 ay önce bi gitti hala tam gelmedi 😂 şuan yüzde 75-80. Tatlı ve tuzluyu anlıyordum ilk gittiğinde sadece ama lezzet koku hiç bişey alamadım.