Annnisshhh benim oğlumdada durum aynı bir sürü mama değiitirdik iştahsız bi çocuk sevemedi diğerlerini bitek bunu yedi sma kullandığımızdan beri böyle 3 aydır kullanıyoruz yemiyo diye değiştirmedim. Değiştirmek gerekirmi acaba zararı olur mu. Biz 2 numara ya geçtik bu arada hala aynı durum var