Cemkuzusu Annnisshhh ben de sma kullanmaya başladığımdan beri yeşil ve 2-3 günde bir yapmaya başladı. 2 Aydır kullanıyorum ama sanırım değiştiricem bebelac golda geçicem
EfeEda asili yeni doğan için geçerli mi bu yoksa 2-3 ay üzeri mi 🙈 benim kızımda her emzirmeden sonra hemen hemen kaka yapıyor Renk çeşitliliğimiz var 🥰
Cemkuzusu Ya bayadır yorumları falan takip edip araştırıyorum gaz ve kabız yapmadığını söylüyorlar deneyeceğim.
Arvenceren Annnisshhh Bn kullandm onu 1 kutu sadece ama acayip kabız oldu kızariyodu kzm kakasini yapana kadr yapıncada yeşil oluyodu bidaha da almadm
Minikprensannesi Bende sma kullanıyprum kaka sı hafıf yeşil kaka yaparken ınanılmaz ıkınıyor zor cıkartıyor
asili EfeEda benim oğlum 4 buçuk aylık annem hala her yeşil kaka yaptığında karnı ağrımış diyor 🙄😄 ek gıdaya başlayana kadar geçerli herhalde tam olarak ben de bilemiyorum
Elaunal Annnisshhh bende sma kullanıyorum ama anne sütüne ek günde 1 bilemedin 2 kere mecbur kalırsam ama rengi hardal sarısı