Vyildz Tosbik1406 canım tamamen 3aylikken geçti kendi hareketlenmeye başlayınca yani şuan 8ay 2gunluk bazı bebeklerde 3bazilarin da 6ay da geçiyormuş
Renesmee Ylm her gün bu çocuk kesin kolik deyip sakinleşince vazgeçiyorum kafayı yiyeceğim 😅 bugün yine 18:00 gibi başladı banyo yaptırdım emzirdim rahatladı 1 saat kadar uyudu yine uyandı çığlık çığlığa. Gazdandır umarım ya da aşısı vardı bugün ondandı herhalde. Kolikler böyle sakinleşip uyumuyorlar herhalde
Ylm Renesmee aşı büyük faktör bence, benimki de aşıdan sonra 2 gün huysuzlandı. İçinizi ferah tutun, kolik olsalar kesin anlardık 😂 tereddüte düşmedik 😂 aman Allah korusun, kolik annelerine sabırlar Versin😇🙏
Renesmee Simra tamamen geçti diyemem her gün 3 saat boyunca ağlamasa da her gün aynı saatlerde ara ara ağlıyor kolikimsi bi şey fake atıyor yavrum annesine 😅
Simra Renesmee olabilir 😄bazi larida cok ilgi ister ondan aglar benim oglum kolikti zorr durdururdum yani bilemedim oyun yapiyor da olabilir gercekte olabilir