Renesmee yani anlattiginiza göre kolik olma ihtimali yok içiniz rahat olsun başka bir sıkıntısı olabilir doymamistir,altı pistir,gazı vardır,karnı ağrıyordu,uyutma şeklini sevmez vs vs her bebek farklı ama sizinki kolik degil bence 😊 bebekler ağlayınca çaresizlikten anneler her şekile giriyor anlıyorum sizi ama her bebek sallanarak uyumayı çok sever isterseniz hamakta ya da ayağınızda sallayarak uyutmayi deneyin