Slnkl merhaba
Benimde oğlum 3.5 aylık.. Günü gününü tutmuyor gece bazen bi bakıyorum 4 te uyanığız ama nasıl kızabilirim.. Adı üstünde bebek.. Savunmasız ve kendini ifade edemiyor.. Senelerdir evlat arayan insanları gözünüze getirin ve şükredin.. Uykusuzluk zor ama hic bisey evlatta değerli değil.. Üzülmeyin, yalnız değilsiniz ama bağırmak yerine dediğim gibi şükretmeyi deneyin 🙏🏻🤎