Slnkl Açıkcası çok sakin kalınamıyor, çok yorulup uykusuz kalınca zaten sinirlerimiz de yıpranıyor. Bebeğim 3,5 aylık ne gece ne gündüz doğru dürüst uyumaz sürekli ayağımda sallarım, akşam eşim gelenenkadar bazen tuvalete bile gidemediğim oluyor. Yemek temizlik hak getire. Ben çok ağladım uyutmak için benn ağladıkça o güldü:) e napiyim hasta olmasın hastane köşelerimde ayrı kalmayalım da napayım diye teselli ediyorım kendimi. Çatlayacak değil elbet uyuyacak artık :) dua et canım bol bol, allah gücünü kuvvetini arttırsın üzülme hepsi bir dönem geççecek elbet ne yapalım iyi olsunlar da