Edizbeyinannesi ben 1 yaşından sonra başladım alerjik bir kızım olduğu için. Birkaç aydır düzenli olarak her sabah verdim sorun olmuyordu ancak son birkaç gündür ağız kenarında kızarıklık ve poposunda pişik olduğunu fark ettim sanırım alerji yaptı tekrar bırakacağım. Bu gibi belirtileri takip edebilirsiniz.