Edizbeyinannesi vallahi sormadım. Hepsi farklı olduğu için. Mesela biz brokoliyide 7.aydan sonra tükettik herkes 6.ayda veriyor. Karnabaharı 8de veriyorlar genelde biz 7.ayda başladık. Ne derse ok diyorum güveniyorum kendisine. Bir tek kefiri merak ettim 9.ay kontrolünde konuşacağım. 2 yaşından sonra dedi ona mesela. Ama kimisi 6.ayda bile başlıyor🤷♀️Ete genelde 8.ay civarı başlıyorlar benim bebeğim 8ay 11 günlük kıyma yiyor 6.aydan beri bu ayda tavukla balığa başladık. Farklı yani bizimki