Yagmuur001 bende aynı durumdayım,elinde telefona bkarak yiyordu,ama unutturdum , başka odalarda yedirin mutfakta vs.daha çok küçük bırakır, kapatın tvyi yemiyorsa bekleyin biraz , tekradan yine deneyin,eğer yemezse yine beklyin dikktini dağıtın önune oyuncak vs koyun,yada dediğim gibi o ortamda yedirmeyin..benim kızım daha büyük ve anlayacak aydaydi anladığı için eline telefonu hemen alıp gelip yemek yiyordu..telefonu ortadan kaldırdım .TV’ye bakarak bazen yiyor ama öyle takıntisi yok.genel olarak mutfakta yeriz yemeğimizi o yüzden…