Yagmuur001 canım bence kapat TV yi, ne bilim pencerenin önüne falan yaklaştır, başka dikkatini çekecek şeyler ver eline. Şu an küçükmüş öyle tikabasa doyacak kadar yemiyordur zaten, şimdi vazgeciremezsen ilerde hayatta tvsiz yemez. Ben balkona çıkarıyorum mesela mama sandalyesiyle etrafı izliyor, yiyor, bı kere TV izlerken yedirdim baktım ki afedersin mal gibi oldu çocuk, ağzına ne girip çıkıyor haberi bile yok. Böyle yemesinin hiç faydası olacağını sanmıyorum. Zaten bizim hocamız TV karsisinda bir tabak yiyeceğine, bilerek ne yediğini gorerek 3 kaşık yesin ilerisi için daha faydalı derdi hep. Zaten acıkınca illa ki yer. İnşallah vazgecirebilirsin canım.