Felizbengi sakin sutu kesmeyin. Ben 2 oglumda da yasadim 4 aya yakin surdu ama zaten sarilinta onemli olan ilk 1 hafta. Yani annesutunden kaynakli sariligin saglik acisindan cok yuksek olmadigi surece bir zarari yok. İlaci sadece bol emzirmek ve zaman. Biz 2 gun fototerapi gorduk 17 lerdeydi 10 a dusunce ciktik hastaneden. Sonrasinda tekrar bir pik yapti 15 lere cikti ve yavas yavas dusmeye gecti. Doktorumuz boyle durumda en cok hataya dusulen yanlisin annesutunu kesmek oldugunu ve mamaya baslandigini soyledi. Evet mamaya basladiginizda duser ama bu sefer bebeginiz emmeyi birakabilir. Bunu kimse istemez. Sutunuz yettigi surece ek mama vermeyin. Ben 1 bucuk saate bir emziriyordum. Evet insan sari gordugunde uzuluyor ama sutunuze yazik etmeyin. Cunku gecte olsa geciyor ve sizin degeriniz bizim kadar cokta yuksek degilmis