Felizbengi benim oğlum uzayan sarılık oldu 30 günlüktü 18 sarılıkta küveze girdi ertesi gün çıktı ,seninkisi uzamış sarılık olmasın çünkü anne sütü sarılığın da kilo alımı olmuyor zaten işe yaramadığı için sarılık oluyor.Acil mamaya başladık biz sonra toparlandı yavrum ,ertesi gün 8 oldu sarılık değeri çıktı sonra mama yedi attı dışarı kaka ile 7 filan derken 2 hafta sonra kaşık fıtığı ameliyatından önce baktılar 4 olmuş,sonra da kendiliğinden bitti.Mama çok önemli golden goat bak o kadar iyi bi mama ki ver hemen fark edeceksin değişimi ,hemen toparlayacak ben çok memnun kaldım benim oğlumda 600 gr almıştı doktor bana bakamamışsın bu çocuk mutsuz diye aşağıladı bir de.beni.