Ozdoan zararlı olduğunu bildiğiniz halde gerçekten veriyor musunuz? 2 saatlik uykuyla durdum aylarca 6 aylık olana kadar artık en son bayılma derecesine geldim uykusuzluktan. Emzik almıyordu evet, ne bala ne pekmeze ne şekere bandım. Göz göre göre de zararlı birşeyi yapmazsınız ya….