Ozdoan sizi inanın çok iyi anlıyorum, ilk oğlum kolikti 4 ay sadece ağladı hiç bir şekilde uyumadı, şimdi de öyle asla uyumaz gece sabaha kadar sırayla sallıyorum oğullarımım
İnşallah bu günlerde geçecek diyorum 🤲 Allah yardımcınız olsun, yardıma gelecek kimse yok mu