Sena00 Blackmom pamuğu kolonyaya batırıp koltuk altlarına bacak aralarına koyun insllah düşecektir ateşi
Busra2961 Blackmom 1 çay kaşığının yeterli geleceğini sanmıyorum eğer düşmezse ateşi tatlı kaşığıyla verebilirsiniz
Mugeela44 Şimdi benim kızım da çok ateşlendi allahtan 39 üstü değil ama 37.5 38 arası değişiyor calpol verdim üstünde çok ince şeyler var. Dünde aynı bu saatlerde olmuştu 🤷🏼♀️ Ne yapmam gerek kızlar ıslak havlu kabul etmiyor yani ıslak olan hiç bir şey çığırıyor resmen 8 aylık Ceya Deletedmom_9857 calikusuu Sena00 Busra2961
Blackmom calikusuu ben covid diye düşünüyorum daha önce geçirdik aynı belirtiler ya da üşüttü. çünkü bende hastayım.dişler de yeni çıktı beklenilenler suan birşey gözükmüyor gibi
calikusuu Blackmom Eğer covidden şüpheleniyorsanız mutlaka acile gidin, tedavi görmesi gerekbilir. Allah şifa versin, çok geçmiş olsun 🙏
Deletedmom_9857 Blackmom Çok geçmiş olsun diş ateşi 38 i geçmez aklınız da öyle bir durum varsa direk gidin Rabbim şifa versin
Busra2961 Covid diye düşünüyorsanız eğer hiç beklemeden ilaç uygulamadan acile gidin bence kaş yaparken göz çıkmasın Allah şifa versin geçmiş olsun ❣️
Ceya Blackmom doktor ile görüştünüz mü ateş bebekler de önemli benim oğlum aşı sonrasın da olan ateş ile havale geçirdi 3 gün hastanede kaldık. Evde takip tmm ama düşmüyorsa evde kalmak da doğru değil
Ceya Mugeela44 her annenin yaklaşımı farklı ama ben ateş düşürücü sonrasında ısrarla düşmeyen Ateş görüyorsam doktora gitme taraftarıyım. Hele ki ateşe bağlı nöbet geçirdikten sonra artık daha da hassas davranıyorum dip not kendimde hemşireyim ama ateş ve nöbet evde yaplacak bişey yok ne yazık ki. Bu arada tabi ki her ateşli çocuk nöbet geçirir demiyor ama ben şahsen risk almıyorum
Deletedmom_9857 Mugeela44 Sürekli yıkamaya çalışın 38 geçen haftalar kızım gribal enfeksiyon geçirdi en yüksek 38 oldu ateşi bir annemiz anlatmamıştı sarımsağı ezin zeytin yağ ile karıştır ayağının altına sürün şuruptan hızlı düşüyor 🤲🏻Çok geçmiş olsun en kısa süre de toparlar inşAllah ama düşmezse yine de doktora gitmekte fayda var
Busra2961 3 gün geçmezse ateşi ve 38 buçuk 39 olursa eğer acile gidin mutlaka sevdiği Bi oyuncağı falan varsa eğer soğuk bezden oyuncağınada koyun belki o zaman koydurur ben ateşlendiğinde öyle yapıyorum oyuncağınada görüp yaptırıyor
Busra2961 Bide sarımsağı rendeleyip üstüne biraz limon damlatıp ayağının altına sürebilirsiniz geçmiş olsun 😊
Deletedmom_9857 Anne4 3 4 tane yeter canım ayağının altına zeytinyağ ile sürün çorapla beklettin geçmiş olsun size de
Browni_61 Blackmom uyutun uyumasinin atesle ilgisi yok ama siz kollayin atesini basina ıslak bez koyun eklemlerine surn sirkeli suyla bezi yikayip alnina koyabilrsn yine 3 saatte 1 calpol verebilrsn dusmuyosa hastaneye gidn mutlaka ates hafife alinck bisy deil heleki bebeklrde gecmis olsun.