Blackmom arkadaşlar ben rahatsızım kızımda bugün ishal ve ateşi var suan. eşim şimdi eczaneye gidicek hangi ilacı almalıyız ? calpol dolven pedifen ? 1 yaşında kızım
yigidonunanasii Blackmom kaç derece ateşi ? Direk ilaç vermek yerine limonlu çorap giydirebilirsiniz sarımsak kürü hazırlayıp ayağının altına sürebilirsiniz
Asliiiiiiiiii Blackmom vücudunda enfeksiyon olabilir diş çıkartıyor olabilir agrı kesici ateş düşürücü olarak calpol alabilirsiniz ama ateşini düşürmek için ilk ılık duşa sokun geçmiş olsun
yigidonunanasii Blackmom ateş sayılmıyor bunlar normal değer 39 üstü müdahale gerektiriyor sen sakin ol bebek üstesinden gelir takip et artmasın geçmiş olsun
Mom070 Blackmom 3ünü de ateş ve ağrı için kullanabilirsiniz. Ateşi kaç? Ilık duş aldırıp ince giydirin. Sık sık takip edin ateşini de.
AsyaDuru Blackmom Dolven daha iyi gelebilir ve Türk kahvesine limon damlatıp yedirin ishali anında durduruyo
Ceya Blackmom doktor ile görüştünüz mü ateş bebekler de önemli benim oğlum aşı sonrasın da olan ateş ile havale geçirdi 3 gün hastanede kaldık. Evde takip tmm ama düşmüyorsa evde kalmak da doğru değil
Snql Blackmom canm çok geçmiş olsun ama aynı şekilde bnde rahatsızdım bütün vücudumda ağrı hissediodum 2 gün önce bebeğimde ateşlendi. Hastaneye gittik korona testimiz pozitf çktı inş öle bişy yoktur ama yemene. İçmene dikkat et tedbir amaçlı emzirdiğm için ilaç faln kullanamıorz
Blackmom Snql canım biz zaten eylül ayında bi korona geçirdik aynı belirtiler suan yine var.. bende ve kızımda.. benim yine tüm vücudum ağrı içerisinde bacaklarım sırtım kol omuz baş. kızımda da o zaman aynı böyle olmuştu ishal ve ateş.. bende yine şüpheye düştüm acaba yine mi olduk diye
Blackmom Arkadaşlar kızım uyusun mu çok uykusu var ? ilaç almaya gitti böyle bir durumda izin vereyim mi uyumasına
Browni_61 Blackmom uyutun uyumasinin atesle ilgisi yok ama siz kollayin atesini basina ıslak bez koyun eklemlerine surn sirkeli suyla bezi yikayip alnina koyabilrsn yine 3 saatte 1 calpol verebilrsn dusmuyosa hastaneye gidn mutlaka ates hafife alinck bisy deil heleki bebeklrde gecmis olsun.
calikusuu Blackmom Daha fazla yükselmemesine dikkat etmelisiniz, kasıklarına, koltuk altlarına nemli bez koyun. Tulum felan varsa çıkarın, atletle yatsın. Daha önce bir hastalığı olmadıysa diş olabilir diye düşünüyorum.
Busra2961 Blackmom 1 çay kaşığının yeterli geleceğini sanmıyorum eğer düşmezse ateşi tatlı kaşığıyla verebilirsiniz
calikusuu calikusuu Bir de sabaha kadar kontrol etmeniz lazım. Koltuk altı ateşini de ölçün, çok geçmiş olsun. 🙏🙏
Blackmom calikusuu ben covid diye düşünüyorum daha önce geçirdik aynı belirtiler ya da üşüttü. çünkü bende hastayım.dişler de yeni çıktı beklenilenler suan birşey gözükmüyor gibi
Astalavistaaa Üstünü soy ılık bezle bileklerine ve alnına kompres yap 38.5 geçerse calpol ver direk. Bekleme ateşlenmesi için Allah şifa versin sana da bebeğine de 🤲🏼😔
Busra2961 Üstünde Bi kat ince kıyafet kalsın soğuk kompres yapın sürekli eklem yerlerine dolven iyi gelir türk kahvesiyle limonu karıştırıp verebilirsiniz içerse ishaline iyi gelir ateşi ne kadardır var kaç gün oldu