Ebrarliva12 valla ben çok götürdüm ağlıyo diye doktorumuza, sağlık ocağına 😂😂 doktorumuzda, sağlık ocağında ki takip eden hemşiremizde kilosunu iyi aldığını söylüyorlar mama vermiyorsun gazı var diyolar ama ben doymuyo diye düşünüyorum nedense psikolojim bozuldu sanırım iyice 😂😂