Anneler bebeğim 1 buçuk aylık sadece şuan emziriyorum çok gazlı bir bebek sürekli mız mız ve ağlıyo bazen 5 6 saat hiç uyumuyo sürekli emmek istiyo çok emince de kusuyo acaba doymuyor mu diye düşünüyorum doktorlara götürüyorum haftalık 200 gram aldığını alması gerekeni alıp gazı var diyip gönderiyorlar sizce mama vermelimiyim doymuyor mu kafam çok karışık