24efem Benim bebeğim de 9 aylık 2 3 aydır bende de oluyor psikolojim bozulmuştu adet olmama rağmen 2 defa test yapmıştım. Artık alıştım 🙆♀️
MomsEliz Zynp26- Zynp26- valla post açmayı düşünüyordum yaşayan vardır belki diye kendi kendimi yedim kaç gündür kimseye de bişi diyemiyorum 😬
Tumes Zynp26- dogumdan sonra bndede oluyro rahimle alakiymis sormuştum 22 ay oldu arasa oluyor danki bebek var
Lia91 Aynı durumu bende yaşıyorum. Bebeğimin ilk tekmelerini hissettiğimdeki durumun aynısı. Sanki bebek var. 6 aylık oldu ama yaşanılabiliyor demek ki 😏
Tumes Zynp26- birde kilo alimin neydi bn 25 kilo aldim vücut esnedi sonra geri inmeye başladım bnki onuj etkiside vardir diye düşünmüştüm… Rahim.hareketiymis yani son 6 7 kilo ama hala gitmedi
basaktpe12 Zynp26- bebeğin tekme atması için 5aylık olması lazım ve senin 5aydır adet görmemen ve belirtilerin olması lazım ben 4aylık hamileyim neredeyse hiç hareket yok
Uykusuzamamutluanne Bende doğumdan sonra 1 kez adet gördüm sonra olmadım ama karnımın içinde tuhaf bir hıs var tekme şeyi bendede var