Canım 10 gün içerisinde çıkarsa çıkar belirti, 4-5 gün diyenlerde var ama ben aile hekimimizi arayıp sorduğumda 10 günü bulabilirde belirtisiz de geçirebilirsin dedi, bünyeye bağlı sanırım. Korkma ben iki kere temaslı olarak karantinaya girdim, eşim pozitif çıkana kadar kızım hep yanındaydı kuluçka döneminde bile bulaşıyormuş, kızıma da bana da bulaşmadı.